Müügitingimused

        • Üldtingimused
          •  Käesolevad müügitingimused kehtivad Nore veebipoe klientide (edaspidi Ostja) ja Nore veebipoe omaniku Nore Home OÜ (edaspidi Nore) vahel kauba (edaspidi Toode/Tooted) ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
          • Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on müügitingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
          • Nore Home OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades ning nimetatud muudatusi kajastatakse Nore veebilehel www.nore.ee.
          • Nore veebipoes müüdavate Toodete hinnad on märgitud eurodes toodete juurde ning sisaldavad 20% käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
          • Teave Toote kohta on esitatud veebipoes vahetult Toote juures.
          • Nore veebipoes oleva sisu ja tootekirjelduste kopeerimine ning avaldamine ilma Nore Home OÜ kirjaliku loata on keelatud.
        • Tellimuse vormistamine
          • Kauba tellimiseks lisab Ostja soovitud Tooted ostukorvi. Ostjal on võimalik ostukorvi sisu vaadata vajutades veebilehekülje päises asuvale ikoonile “Ostukorv”.
          • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv Toodete kohaletoimetamise viis.
          • Seejärel kuvatakse ekraanil tellimuse kogumaksumus, mille saab tasuda pangaülekandega või turvaliselt läbi järgnevate pangalinkide:
            • Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
          • Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
          • Veebipoe omanik Nore Home OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.
          • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Nore Home OÜ arvelduskontole.
          • Kui tellitud Toodet ei ole võimalik tarnida seoses selle lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
        • Kohaletoimetamine
          • Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Nore tellimuse ning edastab selle kohaletoimetamiseks oma logistikapartneritele.
          • Toodete kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise viisi saab valida Ostja ning selle tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel.
          • Tellimuse vormistamisel on Ostjal võimalik valida järgnevate tarneviiside vahel:
            • Smartpost pakiautomaat
            •  SmartKULLER
          • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus Toode kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
          • Nore ei vastuta Toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui Tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Nore ei saanud mõjutada või ette näha.
        • Taganemisõigus
          • Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
          • Taganemisõigus ei kohaldu, kui Tooteks on Ostja esitatud tingimustele vastavalt valmistatud Toode.
          • Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
          • Tagastatav Toode peab olema kasutamata ja kahjustamata. Ostja peab Toote tagastama orginaalpakendis koos kõikide tootepakendis algselt olnud esemetega.
          • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud Toodet kasutada muul viisil kui on vajalik Toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see oleks lubatud Toote testimiseks füüsilises poes.
          • Toote tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis avaldus e-posti aadressile info@nore.ee hiljemalt 14 päeva jooksul Toote kättesaamisest. Avaldus peab sisaldama Kliendi nime, Toote nime ning tellimuse numbrit ja kuupäeva.
          • Toote tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui Toode tagastatakse tellimusele mittevastavuse või defekti tõttu.
          • Tagastamisele kuuluva Toote kättesaamisel tagastab Nore Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
          • Nore jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on Toote tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on Toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
        • Pretensioonide esitamine
          • Nore vastutab Ostjale müüdud Toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba Toote üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates Toote üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul Toote üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba Toote üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Nore kohustus.
          • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Nore poole, saates e-kirja aadressile info@nore.ee
          • Nore ei vastuta Ostja süül Toote puuduste tekkimise eest ning puuduste eest, mis on tekkinud Toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse Toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
          • Kui Nore veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab Nore puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Nore Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
          • Nore vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
      • Vaidluste lahendamine
        • Kui Ostjal on Nore veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@nore.ee
        • Kui Ostja ja Nore ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Nore veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.

Veebipoe Nore omanik on Nore Home OÜ (registrikood 14981384) asukohaga Viljandi maantee 48, 50412 Tartu (kontoris klientide teenindamist ei toimu).